Известие

Collapse
No announcement yet.

Студен Старт -21 °C

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Студен Старт -21 °C

    Добро утро на някой ни се налага да ставаме по рано

    http://www.youtube.com/watch?v=lKf5s1uTemI
    Alfa 147 JTD 16v 140hp Distinctive
    0w40 Shell Helix Ultra

  • #2
    Аз не успях да запаля днес на -20. Нафта от Лукойл + Castrol TDA и чисто нов 74 Ah акумулатор ... Снощи на -15 запали от първия път. Маслото е 10в40
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD 136 hp.

    Comment


    • #3
      Преди 3 години, предишната яка зима, редовно ми се налагаше да паля при - 25/ - 27 градуса, и нямаше грижи. Само ти трябва готин акумулатор.

      ---------- Post added at 08:43 ---------- Previous post was at 08:42 ----------

      Първоначално публикувано от nmarinov Покажи съобщение
      Аз не успях да запаля днес на -20. Нафта от Лукойл + Castrol TDA и чисто нов 74 Ah акумулатор ... Снощи на -15 запали от първия път. Маслото е 10в40
      Е затва се слага 5 W 40 на тия коли, че да не става на желе при такива студове
      Giulietta 1,6 JTDm 2013
      156 SW 1,9 JTD 2003

      Comment


      • #4
        В тоя ред на мисли, каква е спецификацията на маслото за 2.4 JTD 136 коня, за да знам към какво масло 5w40 да се ориентирам тия дни ..?
        Alfa Romeo 156 2.4 JTD 136 hp.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от fakirastanly Покажи съобщение
          Добро утро на някой ни се налага да ставаме по рано

          http://www.youtube.com/watch?v=lKf5s1uTemI
          Ако ако беше подгрял два пъти по 15 сек поне щеше да запали още по лесно пробвай утре така, подгрей и остави 15 сек, върни контакта и пак 15 сек и тогава запали и снимай пак

          ---------- Post added at 20:45 ---------- Previous post was at 20:44 ----------

          Първоначално публикувано от nmarinov Покажи съобщение
          Аз не успях да запаля днес на -20. Нафта от Лукойл + Castrol TDA и чисто нов 74 Ah акумулатор ... Снощи на -15 запали от първия път. Маслото е 10в40
          Първо маслото е проблем определено, нафтата също макар с тая добавка да не е, просто си прегледай свещи подгревни като за начало, и подгрявай 2-3 пъти за такива студове
          156 2.4JTD 136+ PS

          Comment


          • #6
            Ами от прочетеното във форума, ако имам изгоряла свещ, след като запали ще мига индикацията за подгревните свещи, а тя не мига .. в смисъл всичко би трябвало да е в ред. Ами от 2-3 пъти подгряване няма смисъл в случая - пробвах днеска в якия студ, просто маслото явно беше станало на пчелен мед . Мушнах една духалка под картера за час и после си запали от раз. Снощи на -15 (към 12 часа вечерта) запали от първия път, ама днес и дойде в повече тия -20 цяла нощ на открито. Както и да е, ще сменям чорбата скоро и ще споделя мнение, ако има пак як студ, дали трактора ще запали
            Успех на останалите колеги, дано нямат проблеми
            Alfa Romeo 156 2.4 JTD 136 hp.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от nmarinov Покажи съобщение
              Аз не успях да запаля днес на -20. Нафта от Лукойл + Castrol TDA и чисто нов 74 Ah акумулатор ... Снощи на -15 запали от първия път. Маслото е 10в40
              Гледам че си от Козлодуй, аз днес бях там и рано сутринта на -21 по датчик, запалих без проблем, също със дизел от Лукой-ла. Маслото е 5В40. Това хубаво, но как загряват вашите коли при тези температури. При мен за около 35км каране температурата се колебаеше м/у 60 и 70 градуса. Термостата е нов и тестван, на няколко пъти спирах да видя да не е отворил, но не беше. Колата е с затапен ЕГР.
              Чудя се дали да не го отпуша, че си е студ в купето. При вас как е?
              Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115HP 2003г.
              Alfa Romeo 166 2.5 V6 190HP 1999г.

              Comment


              • #8
                Ами при мен загрява доста бързо и от нас (ул. Ломска) до Лукойл вече имам парно. Алфата е докарана от Австрия и май има фабрично подгрев на антифриза, щото учудващо бързо започва да духа топло Аз също съм с изолиран ЕГР.
                Alfa Romeo 156 2.4 JTD 136 hp.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от darkmiracle Покажи съобщение
                  Гледам че си от Козлодуй, аз днес бях там и рано сутринта на -21 по датчик, запалих без проблем, също със дизел от Лукой-ла. Маслото е 5В40. Това хубаво, но как загряват вашите коли при тези температури. При мен за около 35км каране температурата се колебаеше м/у 60 и 70 градуса. Термостата е нов и тестван, на няколко пъти спирах да видя да не е отворил, но не беше. Колата е с затапен ЕГР.
                  Чудя се дали да не го отпуша, че си е студ в купето. При вас как е?
                  Ако си сменил термостата в комплект с датчик заради това е така, споко реално си е където трябва но в купето не показва вярно датчика, това може да се провери на диагностика реално колко е.


                  Първоначално публикувано от nmarinov Покажи съобщение
                  Ами при мен загрява доста бързо и от нас (ул. Ломска) до Лукойл вече имам парно. Алфата е докарана от Австрия и май има фабрично подгрев на антифриза, щото учудващо бързо започва да духа топло Аз също съм с изолиран ЕГР.
                  Ако е австрийка 100% ще имаш подгрев може да погледнеш дали имаш такъв на малкия кръг на антифриза. За маслото слагай 5w40-ка марка е вече индивидуален избор
                  156 2.4JTD 136+ PS

                  Comment


                  • #10
                    това е моето палене на -17 днес с масло agip 5w40 до тая година карах със 5w30 и никога до сега не се чувало тракане но за лятото 5w40 е по добре https://www.facebook.com/video.php?v...type=2&theater
                    156 SW 1.9JTD 110ph

                    Comment


                    • #11
                      Това чаткане и в двете клипчета в първите секунди до половин минута след паленето от къде идва?


                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от sole_moe Покажи съобщение
                        това е моето палене на -17 днес с масло agip 5w40 до тая година карах със 5w30 и никога до сега не се чувало тракане но за лятото 5w40 е по добре https://www.facebook.com/video.php?v...type=2&theater
                        Така е да хубаво е 5w30 но ако предимно климата ни е такъв студен и с минусови градуси, но реално не е така и в по голямата си част е топло и горещо лятото.

                        ПП: Аз съм с Eni-I 5w40, но моята никога не съм я тествал на студ и не съм я чувал на такива градуси защото е в топъл гараж като съседния е офис в който постоянно вървят климатици и денем и нощем и под 10 гр и в най големите студове няма в гаража. Реално обаче това изтракване е нормално макар и горе повдигачите да с в постоянна маслена баня

                        ---------- Post added at 22:18 ---------- Previous post was at 22:16 ----------

                        Първоначално публикувано от acho_ Покажи съобщение
                        Това чаткане и в двете клипчета в първите секунди до половин минута след паленето от къде идва?
                        При бензините (както виждам че това караш) най-често е от хидравличните повдигачи
                        156 2.4JTD 136+ PS

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
                          Е затва се слага 5 W 40 на тия коли, че да не става на желе при такива студове
                          Маслото няма значение дали ще запали или не, стига да не е задрал двигателят, заради липса на масло Ако не иска да запали, проблемът е в запалителната / горивната система.
                          _______
                          146 JTD - ex
                          Renault Megane II 1.5 dci - ex

                          Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                          Comment


                          • #14
                            Нали знаете, че е много важно къде сте спрели през ноща, паркирана на проветриво или завет, с какво изложение е, нафтата, и много други фактури.
                            В това време на -21 и аз запалих след леко замисляне.

                            И не забравяйте, в момента навън не е за мъже!
                            sigpic
                            Gulfstream G650 with Italian design...

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                              .....
                              И не забравяйте, в момента навън не е за мъже!
                              Как бе някой, май Смока, беше казал - в тоя форум слаби шофери, слаби пиячи и слаби ебачи няма...- ся от некви си -21 се уплашихте.
                              По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                              конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                              Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                              Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                              Comment

                              Working...
                              X